Jaká je strategie vítězů?
Na tohle umí odpovědět Petr Hrušková. Vychází nejen z obecných znalostí, ale především z praxe - má na starosti nábor zaměstnanců pro Google v Evropě a Africe.
Představí vám svět lidí, kteří se sžili s firmou natolik, že jí a v ní doslova žijí celý život. Googlisté. Tráví čas, radují se, spí, jí, sportují... Vypoví, jak náročné je stát se součástí téhle skupiny, která se leckomu může zvenčí zdát jako sekta. Co pro to člověk musí udělat, proč to chtít a jak se mu to vrátí, když se mu to třeba povede.
Petra započala svou kariéru jako redaktorka v televizi Premiéra, ale brzy ji zlákal svět byznysu. Pracovala ve společnostech Microsoft a Amazon, posledních téměř sedm let ve společnosti Google. Je zodpovědná za nábor zaměstnanců v regionu EMEA (Europe, the Middle East and Africa). Problematice firemní kultury, náboru a rozvoje zaměstnanců se věnuje i prostřednictvím workshopů a přednášek s názvem Winning People Strategy pod záštitou vzdělávací společnosti ELAI
Jak dosáhnout optimálního propojení firemní identity a interní kultury? Jak motivovat zaměstnance v období digitální revoluce? Jak se připravit na hledání nových talentů v období digitálního věku? Jak nové technologie pozitivně či negativně ovlivňují interní strategii?
Na tyto a řadu těchto i jiných otázek se dozvíte odpovědi, když dorazíte.
Těším se! Pavlína Wolfová